فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

بدون عنوان

1390/8/4 22:09
نویسنده : مریم
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی خوشگلم

کجایی مامانی اصلا خبریت نیست یه تکونم نمیخوری چرا زودی بزرگ نمشی بپری بغل مامان

مامان همش زود به زود دلش برات تنگ میشه یه وقتایی نگرانت میشم که نکنه رشد نکنی یا بخوای مامان و تنها بزاری بعدش یادم میفته که تو رو خدا بهم داده خدایی که خیلی بزرگه حتما خودشم مواظبه نی نی ناز من هست بعدش دلم اروم میگیره

نی نی نازم کاش زودی میومدی بیرون پیش مامانی مامان خیلی تنهاست دلش می خواد تو پیشش باشی

گله نازم خیلی دوست دارم

هنوز با بابایی سره اسمت به توافق نرسیدیم یه بار میگه خودت بزار یه بار میگه حق اسم با پدره ولی اخرش من برنده میشم یه اسم ماه برات میزارم قربونت برم

یه اتاقی واست درست کردم نمیدونی که بیا بیرون زودی تا خودت ببینی کاش میفهمیدم دختری یا پسر تا یه عالم اسباب بازی برات میخریدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سیما
5 آبان 90 8:18
مرسی عزیزم که بهم دلداری میدی چشم خواهر از خودم میام بیرون چون واقعا نی نی میفهمه با اینکه الان خیلی کوچولوس اما وقتی من ناراحتم زیر دلم درد میگیره و تو اون لحظه به یاد نی نی میوفتم وقتی آروم میشم زیر دلم هم خوب میشه فک کنم این نی نی این کارارو میکنه