فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

نی نی اخرش به دنیا اومد

1390/8/19 14:39
نویسنده : مریم
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی مامان و بابا

اخرش پسر دایی اصغر بابایی به دنیا اومد دیروز به دنیا اومد من میخواستم برم ببینمش ولی بابایی گفت صبر کن با هم بریم

جمعه که رفتیم خونه مامان بابایی گفت که اونم دلش میخواد صدای قلب مهربونتو بشنوه کلی ذوق کرد و قربون صدقه ات رفت همه دلشون میخواد تو زودی بیای بیرون از دل و مامانی خاله سمیه میخواست یه عالمه حرف برات بنویسه ولی روش نمیشد جلوی من بنویسه گفت خودش بعدا میاد برات مینویسهماچ

خلاصه هنوز نیومده همه دوست دارن اخه همه فهمیدن تو چه قدر نازی فدات بشه مامان الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اگه الا ن پیشم بودی هزار تا بوست میکردم میچسبوندمت به خودم نمیزاشتم کسی نگاهت بکنهتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مامان عاشقته عزیزم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا-مامان آبتین
20 آبان 90 11:10
سلام خانمی رو به راهی؟ انشاالله زود زود نی نی شما هم به دنیا میاد و مامانش رو از تنهایی درمیاره. درست حدس زدی عزیزم من تهرانم ولی هر کمکی خواستی بدون من هستم. دوست دارم مواظب خودت و کوچولوت باش.
مامان آوین
21 آبان 90 20:36
عکس های نی نی رو بزار ببینم. بی صبرانه منتظرم. مواظب خودتون باشین.