فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

اسم قشنگت دوست داری چی باشه

1390/8/29 11:01
نویسنده : مریم
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان دختره قشنگم

مامان دلش برای تو خیلی تنگ شده

این چند روزه که معلوم شده تو دختری بابایی همش منو اذیت میکنه نمیزاره من اسمی که دوست دارم برای تو بزارم همش میگه اسمشو میخوام بزارم سمیرا بابایی میگه من خواب دیدم اسم دخترم سمیرا است تازه چشماشم ابیه یکی نیست به این بابایی بگه اخه این چه خوابیه میبینی چشمای من ابیه یا چشمای شما که چشمای دخترمون ابی بشه

برای مامانی که فرقی نداره چشمای تو هر رنگی که باشه اون رنگ قشنگ ترین رنگ دنیا است چون به زندگی من و بابایی یه رنگ دیگه میده یه رنگ شاد

الهی مامانی فدات بشه دختره قشنگم من دوست دارم اسمتو بزارم ثنا یعنی ستایش میخوام تو ستایشگر خدایی باشی که تو رو به ما داده میخوام تو بهترین بنده خدا باشی من دلم میخواد همه از تو راضی باشن الهی مامان فدات بشه مطمئنم تو این قدر خوب و پاکی که همه عاشقت میشن

 

تازه هنوز معلوم نیست تو دختر باشی یا پسر چون سونو گرافی ها بیشتره وقتا اشتباه میکنن امیدوارم هر پی که باشی سالم باشی و صالح

کاش زودی میومدی پیش مامان روزا چه قدر دیر میگذره دختره نازم کاش دوری ما هم تموم میشد زودی الهی مامان قربونت بره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)