فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

دست بنده دختره نازم

1390/10/26 21:01
نویسنده : مریم
167 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام عزیزه مامان

الهی مامان فدات بشه رفتم برای دستای قشنگت یه دست بند ناز خریدم به دنیا اومدی بندازم تو دستت مامان فدای صدای قلب قشنگت بشه

امروز رفتم دکتر گفت همه چیزت عالیه مامان فدات بشه همیشه عالی باش باشه دختره نازم

الهی فدای تکون خوردنت بشه مامان

مامان خیلی خیلی دوست دارم عسلم

هنوز کمدت اماده نشده عزیزم مامان حسابی از دست این نجاره ناراحته ولی چه میشه کرد مجبورم یه مدت دیگه صبر کنم کمد دخترم باید عالی باشه

مثل خوده دخترم که عالیه یه خانوم گله همه چی تمومه ایشالله که همیشه سالم باشی عسل مامان زودی به دنیا بیای دلم برات خیلی تنگ شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)