فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

دخترم دلم برات تنگه

1390/12/7 13:10
نویسنده : مریم
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره قشنگم فرشته مامانی

دلم برات یه ذره شده دل همه من برات یه ذره شده همه منتظرن زود عید بشه و عیدی تو رو از خدا بگیرن الهی مامان فدات بشه میدونم مامان خوبی نیستم خیلی اذیتت میکنم دست خودم نیست تو که کنارم نیستی خیلی عصبی شدم همش با همه دعوا میکنم

دلم برات تنگ شده هر وقت دلم میگیره میرم تو اتاقت و به اسباب بازیهات دست میزنم کی میای دختره خوشگلم بابایی همش میره تو تختت میخوابه اونم دلش میخواد تو زودی به دنیا بیای به من میگه دخترم جای تو رو نیومده تو دلم گرفته وایییییییییییییی به روزی که تو بیای دیگه بابایی به منم محل نمیده اما اشکال نداره بازم دلم میخواد تو زودی بیای تا تو رو تو دستام نگیرم دلم اروم نمیگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سعید
7 اسفند 90 13:29
سلام عزیزم مبارکت باشه . انتظار خیلی سخته ولی وقتی اومد انقد اذیتت میکنه که میگی پس کی برمیگرده سر جای اولش یا کاش همونجا میموند از شوخی گذشته بچه خیلی شیرینه پسر منم فروردینیه البته دیگه دوسالش داره میشه .
sara
9 اسفند 90 17:51
سلااااام خوبید؟ما تقریبا یه تازه واردیم که دوست داریم اینجا دوست پیدا کنیم با اجازتون لینکتون میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
مریم
10 اسفند 90 16:50
دوستاي گل تهران و شهرستان اگر براي سيسموني دنبال لباساي تك و فوق العاده هستيد از حراج تا 15 اسفند ماه ما ديدن كنيد. شايان دكر است تا تابستان آينده سفارش نميگيريم. سفارش هاي جديد در اواخر ارديبهشت ثبت ميشوند. با خريد و ثبت شماره تماستان از ورود محصولات جديد و حراج هاي ما با خبر شويد. امكان ارسال به تمامي نقاط ايران. امكان خريد حضوري همراه با همسر و كوچولو ها. از مجموعه تك ما ديدن فرماييد. http://babybrandsstore.blogfa.com/