فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

داره نزدیک میشه

1390/12/20 18:24
نویسنده : مریم
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره گلم

امروز چند تا عکس از اتاقت برات گذاشتم البته تا تو بزرگ بشی ما از اینجا رفتیم الهی مامان فدای تگون خوردنات بشه

عکسا رو گذاشتم وقتی بزرگ شدی و خانوم شدی ببینی و کیف کنی فدات بشه مامان دوری ما هم داره تموم میشه همش نگرانتم زودی به دنیا بیا تا نگرانی مامانم تموم بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی سارا
26 اسفند 90 11:29
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
خانمی
24 فروردین 91 21:54
اتاق دخملیت خیلی قشنگه...وبلاگت واسه من خیلی سخت باز میشه عزیزم....من لینکت کردم گلم....دلم واست تنگ شده ...چرا دیگه به ما سر نمیزنی....ایشالا زایمان راحتی داشته باشی و دخملتو بغل بگیری