فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

ثنا خانوم من کجایی

1391/4/18 17:25
نویسنده : مریم
206 بازدید
اشتراک گذاری

دختره گلم ثنا خانوم چند روزه یاد گرفته خودشو به یه طرف میندازه قربونش برم جمعه سپردمش به بابایی نگهش داره یه لحظه به خودم اومدم دیدم باباییش ثنا خانوم و برده بود حمام کلی حرص خوردم من خودم تا حالا ثنا رو نبردم حمام میترسم بندازمش مامان بزرگش میبردش من فقط روش اب میریزم اونوقت نمیدونم به چه جراتی ثنا رو برده بود حمام اخرش خودم رفتم شستمش و اوردمش بیرون کلی ام دعواش کردم ثنا خانومم نامردی نکرد کلی تو حمام برای باباییش خندید بعدشم تا خشکش کرد روی بابایی خیس کرد بابایی رو فرستاد حمام

فدای چشمای نازش برم بابایی دیروزم ثنا رو با خودش برد بیرون شیرینی خرید البته بدون اجازه من حواس منو پرت کرد و دخترمو دزدید باید حواسمو خیلی جمع کنم این بابایی اخرش یه بلایی سره دخملم میاره بابایی بد

فدای دختره نازم بشم با اون چشمای قشنگش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)