فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

دلم برات تنگ شده مامانی

1390/7/30 22:19
نویسنده : مریم
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی خوشگله مامان

امروز دلم خیلی هواتو کرده خوشگلم بابا یی دوباره دیر میاد امشب خونه ولی من و تو که تنها نیستیم با هم هستیم

عسل مامان من تو رو به خدا سپردم که حسابی مواظبت باشه

دلم میخواد تو بهترین نی نی دنیا باشی

دلم میخواد تو سالم و صالح باشی زودی بیا مامانی باشه گله نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سیما
3 آبان 90 12:25
سلام عزیزم خوبی چقدر عجله داری بدتر از من ایشالا زودی میاد تو بغلت شما دقیقا 1 ماه از من جلوتری الان شما 2 ماهو 25 روزتونه من 1 ماهو 25 روزمه من هنوز نرفتم برای اینکه صدای قلبشو بشنوم انگار قسمت نمیشه هرجا زنگ میزنم نوبت بگیرم یا دستگاهشون خرابه یا نوبت نمیدن یا طرف نیست وووو کلی هم قاطی میکنمو سر شوشوم خالی میکنم که چرا دکترا نیستن تا من صدای نی نیمو بشنوم ولی فک کنم خیلی لذت بخش باشه
مامان سیما
4 آبان 90 8:28
با اجازت لینکت کردم اگه نخواستی بگو حذفت میکنم تو هم اگه خواستی منو نی نی رو بلینک