فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

ثنا در اولین محرم

1391/9/12 20:48
نویسنده : مریم
152 بازدید
اشتراک گذاری

ثنای قشنگم در اولین محرم سه شب اخر رو رفت به حسینیه و حسابی نق زد اصلا اروم نمیگرفت ولی تا میرفتیم بیرون خوشش میومد از لامپت و شلوغی شهر خوشش میومد ولی از جمعیت زیاد خوشش نمیومد

ثنای نازم اصلا به من نمیرسید مامان جونی ثنا رو همش بغل میکرد و نگه میداشت یا خاله مامانی یا خاله خود ثنا خانوم اصلا به من نمیرسید

الهی فدات شم ثنای گلم برای هفت ماهگی ٦٦٠٠ بودی یه کم کمه ولی نمیشه کاریش کرد ریزه میزه و فلفلی و شیطونی ولی تنبل نه میشینه نه چهار دست و پا میره البته من ناراحت نیستم چون خیلی شیطونه اگه راه بیفته من باید همش بدوم دنبالش

فکر کنم ثنا خانوم داره دندون در میاره چ.ن غذا خوردنش خیلی بد شده و شبا تا ساعت دو خوابش نمیبره

ثنای گلم دوست دارم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

marjan
12 آذر 91 21:17
دخملتون خعلی ناسه
خاله الهام
26 فروردین 92 18:59
سلام همين طوري اومدم بهتون سرزدم نظري نداشتم ولي اين گلها براي نازدونتون