فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

مامان در حال چاق شدنه

1390/8/9 15:59
نویسنده : مریم
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان خوبی خوشگلم ماچ

امروز کمر مامان یه سانت بزرگتر شده مامانی داره چاق میشه

اگر دکتر بفهمه حسابی مامانی رو دعوا میکنه که چاق نشه

خوشگله مامان زودی به دنیا بیا دل مامان برات یه ذره شده امروز پسر دایی بابا به دنیا میاد کاش امروز تو هم به دنیا میومدی تا من تو رو به همه نشون بدم و کلی خوشحال بشم بگم این نی نی نازه منه که تو دله مامان جا خوش کرده بود حالا اومده بیرون نی نی من خیلی نازه

 

قربونت برم مامانی اگه بدونی دل مامانی چقدر برات تنگه دلم میخواد زودی برم دکتر و ببینمت قربونت برم دل بابایی هم خیلی میخواد بیاد تو رو ببینه ولی نمیتونه خیلی کار داره

این هفته که تموم بشه میرم دکتر و یه عالمه نگات میکنم تازه دکتر بهم گفته این هفته صدای قلب قشنگتو میتونم بشنوم هیچ اهنگی از این نمیتونه واسه مامانی قشنگتر باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سیما
10 آبان 90 8:21
سلام عزیزم مرسی وبلاگ تو هم خیلی خوشگل شده خیلی باحاله از اینجور عکس ها خیلی خوشم میاد تو این چند روزه انقد حالم بد بوده که میخواستم دیگه نیام سر کار آخه واقعا برام سخته زیر دلم درد میکنه نمیتونم صاف بایستم به خاطر همین سخته حالت تهوع دارم ولی گلاب به روت اصلا بالا نمیارم رفتم متخصص شیاف پروژسترون بهم داده وای باید به صورت واژینال استفاده کنم یه آمپول هم داده که روغنیه انقد چربه که بزور التماس میره تو سرنگ خلاصه بدجور دل درد دارم خدا کنه فقط تو این چند روزه باشه بازم بهم سر بزن خیلی خوشحال میشم
مامان آوین
11 آبان 90 21:36
اوایل بارداری آدم خیلی حس خوبی داره و همش داره به نی نیش فکر می کنه. ولی امان از آخراش که آدمو واقعا" کلافه می کنه. ایشالا نی نیتون سلامت به دنیا بیاد. مواظب خودتون باشین.