فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

قشنگترین صدای زندگی

1390/8/14 16:12
نویسنده : مریم
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مادر خوبی عزیزه دلم

مامان امروز دلش برات یه ذره شده بود دیگه طاقت نیورد رفتم دکتر روی ماهتو ببینم ولی این خانوم دکتر عجله داشت نزاشت من تو رو ببینم خیلی ناراحت شدم ولی برای اولین بار صدای قلب مهربونتو شنیدم تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

تو همه زندگی مامان هستی نمیدونی نزدیک بود از خوشحالی سکته کنم

چه تالاپ تولوپی میکرد قلب مهربونت عزیزم تازه مامانی خودمم بود کلی خوشحال شد همش به خانوم دکتر میگفت کی معلوم میشه بچه مون دختره یا پسر می خواییم یه عالمه چیزای خوشگل براش بخریم تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

فدات بشه مامان دلم خیلی واست تنگ شده خیلی وقته ندیدمت کاش زودی میومدی تو بغلم

دیروز رفتم سوال کردم پسر دایی بابایی هنوزم به دنیا نیومده

فدات بشه مامان

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آوین
18 آبان 90 20:01
واقعا" که قشنگ ترین صدای دنیا صدای قلب نی نی برای اولین بار. ایشالا نی نی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد