فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

تولد مامانی

1390/9/22 23:00
نویسنده : مریم
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین مادر

دیروز تولد مامانی بود جای تو خیلی خالی بود دلم میخواست تو هم بودی توی جمع ما فقط جای خوشگل من خالی بود بابایی برای من یه جفت گوشواره خریده بود نمیدونی که خیلی قشنگه

 الهی مامان فدات بشه همیشه سلامت باشی دلم برات خیلی تنگ شده چند هفته است ندیدمت

دلم برات یه دنیا تنگ شده

خیلی دوست دارم بالاخره بابایی رضایت داده که من اسم قشنگ شما رو ثنا بزارم البته اگه شما دختر خانوم شدی اگه اقا پسر شدی که اسمتو میزارم سبحان ایشالله سلامت باشی دختر و پسر برای ما فرقی نداره من فقط دلم میخواد تو بهترین ادم دنیا بشی و همیشه سالم و  صالح باشی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

شکممه مامانی حسابی بزرگ شده یه وقتایی یه تکونی هم میخوری ای تنبل به مامانت نرو تو زرنگ باشه تند تند تکون بخور تا مامانی هم نگرانت بشه این قدر نخواب پاشو شیطونی بکن خوشگل مامان

قالبــــ ها و شکلکــــ هاے آینــ ـ ـاز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا-مامان آبتین
24 آذر 90 22:44
مریم جون سلام من هم تولدت رو تبریک میگم امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی. تا چشم بهم بزنی سال دیگه شده و با کوچولوی نازت داری شمع تولدت رو خاموش میکنی و با همدیگه کیک رو میبرید. راستی یه نصیحت تا جایی که میشه برنج - نمک و نون نخور چون تو ماه های آخر احتمال ورم کردنت زیاده میشه،این بلا سر من اومده دارم میگم البته من شکمو بودم و رعایت نکردم و تا ده روز بعد از تولد آبتین هم ورم داشتم. دوست دارم