فندوق مامانفندوق مامان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

فندوق مامان عاشقتممممممممممممم

دختره نازنینم

1390/9/29 21:26
نویسنده : مریم
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختره قشنگم فرشته کوچولوی من

امروز رفتم سونوگرافی سالم سالم بودی فدات بشم حالا که بزرگتر شدی بیشتره معلوم بود که دختری

فدات بشه مامان الهی من قربون دست و پای کوچولوت برم

این هفته وسایلتو میارن اتاقتو واست میچینم هر روز میرم توش و کیف میکنم

الهی سلامت باشی دختره قشنگم مامان خیلی دوست داره دلش برات یه ذره شده زودی بیا تو بغلم

بابایی رفته برات یه فیل بزرگ خریده وقتی به دنیا میای باهات بازی بکنه

همش میگه پس چرا نی نی ما به دنیا نمیادش دوست داره تو زودی به دنیا بیای

ایشالله همیشه سالم و صالح باشی دختره گلم

چند روز پیش رفتم برات وسایل حمام خریدم وان و تشت و صندلی و از این جور چیزا زودی بیا ازشون استفاده کن

وقتی دلم برات تنگ میشه وسایلی که برات خریدمو میریزم و میشینم وسطشون

دلم باز میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سمان جون
30 آذر 90 17:56
سلام مریم جون. مرسی که به ما سر زدی. منم هروقت دلم خیلی هواشو میکنه خریداشو میارم میریزم دورم و باهاشون حال میکنم. ایشاللا همه نینی های تو راهی سالم و صالح بدنیا بیان.